Forbes склав рейтинг найдорожчих спортивних брендів світу

Forbes склав рейтинг найдорожчих спортивних брендів світу

Журнал Forbes назвав найдорожчі спортивні марки світу за 2019 рік. Цінність спортивного бренду залежить від ефективності її керівництва і гравців, стверджує видання. Яскравий приклад: шість років тому прибуток Puma скорочувався, в той час як конкуренти Nike і Adidas демонстрували значне зростання. Puma спроектувала неймовірно успішний проект завдяки партнерству зі співачкою Ріанною і спринтером Усейном Болтом. Акції Puma виросли на 74% за останній рік в порівнянні з 46% для Adidas і 25% для Nike.

1. Nike, $36,8 млрд

За останні два роки акції Nike за вартістю випередили Adidas більш ніж удвічі, а Under Armour – більш ніж у чотири рази.

2. ESPN, $13,1 млрд

Операційний дохід ESPN перевищує $3 млрд завдяки щомісячним членським внескам, що становлять $8 – більше, ніж у будь-якій іншій спортивній мережі.

3. Adidas, $11,2 млрд

У квітні Бейонсе і Adidas оголосили про спільне партнерство для розробки фірмового одягу та взуття для бренду, що справило суттєвий вплив на ріст акцій компанії.

4. Gatorade, $6,7 млрд

Gatorade, марка ізотонічних напоїв від PepsiCo, контролює 77% ринку спортивних напоїв у США, а частка його найближчого конкурента Powerade – 15%.

5. Sky Sports, $4,4 млрд

Аудиторія Sky Sports, британського бренду спортивних телеканалів, зросла на 12% у Великобританії в 2018-2019 роках.

6. Puma, $4 млрд

Протягом перших дев'яти місяців 2019 року ціна акцій Puma зросла на 60% – до $79 за штуку.

7. Under Armour, $3,5 млрд

За останні два роки операційний прибуток американської марки спортивного одягу і взуття Under Armour (прибуток до вирахування відсотків та податків) знизився на 72% до $157 млн.

8. UFC, $2,4 млрд

Раніше в цьому році Ultimate Fighting Championship (міжнародна спортивна організація, що влаштовує та проводить бої змішаного стилю) і Disney підписали семирічну угоду про потокову передачу, з неї UFC отримує авансові платежі за свої бої з оплатою за перегляд в ESPN+.

9. YES, $1,5 млрд

У вересні група на чолі з New York Yankees викупила мережу YES у Disney за $3,47 млрд.

10. Reebok, $800 млн

Продажі бренду Reebok знизилися на 3% в 2018 році, але бренд все ж повернувся до прибутковості.

Джерело: Mind