«Епідемія змушує зрозуміти важливість свідомого ставлення до власного здоров’я», – Олена Репкіна у SMART-інтерв’ю УФА

«Епідемія змушує зрозуміти важливість свідомого ставлення до власного здоров’я», – Олена Репкіна у SMART-інтерв’ю УФА

Пандемія застала всіх нас зненацька. Які зміни у зв’язку з введенням карантину відбулись у фітнес-індустрії та як український фітнес-бізнес планує відновлюватися після завершення карантину у SMART-інтерв’ю* розповідають власники та провідні управлінці індустрії фітнесу.

 Сьогодні на ці питання відповідає Олена Репкіна – засновниця та керівник Discipline Training Club, місто Київ

Олено, як Вас та Вашу команду застала пандемія та карантин?

Мене та команду вони застали так само, як і майже всіх інших – зненацька. Звичайно, всі ми читали новини про новий вірус та його поширення десь у Китаї, але уявити, що він призведе до майже повної зупинки країни більш, ніж на місяць, ніхто навіть у страшному сні не міг. Адже вже були і свинячий грип, і атипова пневмонія, але ми в Україні їх практично ніяк не відчули.

Що би Ви зробили заздалегідь, якби знали про наближення пандемії?

Звичайно, карантин змусив замислитись про розвиток онлайн-формату, але, на мій погляд, на українському ринку він ще не надто затребуваний і ріст його популярності наразі є вимушеним. В Україні ж культура регулярних тренувань в принципі, на жаль, не сформована у більшості населення. А онлайн-заняття передбачають не лише наявність звички/потреби регулярно тренуватися, але й вимагають сили волі робити це вдома, самостійно, без зовнішнього «чарівного пенделя». Тому, на мою думку, як тільки відпадуть обмеження та ризики, пов’язані з вірусом, більшість повернеться до звичного формату занять.

До того ж, однією із головних цінностей нашого клубу є живе спілкування між клієнтом та тренером. Наш продукт – не оренда обладнання та простору, а тренування – як процес, як емоція. І живе спілкування тренера з клієнтами, атмосфера та енергетика групи однодумців – важлива складова цього продукту. Онлайн-формат не дозволяє це повністю відтворити. Проте, скоріш за все, ми продовжимо розвивати онлайн-продукт як «запасний аеродром» на «екстрений» випадок.

Чим Ви з командою займаєтесь на карантині?

Зараз ми намагаємось максимально утримати контакт із клієнтами та зберегти команду. І дуже чекаємо закінчення карантину.

Яким Ви бачите майбутнє після завершення карантину?

Бачу кілька наслідків карантину для фітнес-індустрії. З одного боку, люди скучать за спілкуванням та фізичною активністю, дехто набере зайвої ваги і бажатиме привести себе у форму. Сподіваюсь, що багатьох епідемія змусить зрозуміти важливість свідомого ставлення до власного здоров’я – зокрема правильного харчування та тренувань. Також, скоріш за все, цього літа люди менше мандруватимуть – через закриті кордони та зумовлені коронавірусом обмеження та побоювання. Все це може підвищити попит на фітнес-послуги.

З іншого боку, на ринок негативно впливатиме загальне зниження купівельної спроможності, особливо у населення середнього класу, яке є основою клієнтської бази більшості спортклубів, а також страх людей заразитися та сезонний фактор – адже літо традиційно є низьким сезоном для спортклубів.

На мою думку, спортклуби такого типу як «Дисципліна» можуть виграти за нових умов, адже ми – клуб бутикового формату, працюємо у сегменті бізнес/бізнес+. А отже, ми – більш «антикрихкі» (в нас нижчі операційні витрати, ніж у великих клубів, ми більш гнучкі та можемо швидше адаптуватися) і маємо шанс збільшити клієнтську базу за рахунок відтоку відвідувачів з великих клубів (де ризик зараження вище) та клубів преміум-сегменту.

А як воно буде – побачимо.

 

Довідка: SMART-інтерв’ю – це проект Української Фітнес Асоціації з інформаційної підтримки індустрії; думки бізнес лідерів про те, як кожен долає наслідки пандемії та карантину.

Джерело: Українська Фітнес Асоціація