«Ми потрібні нашим клієнтам, часто більше, ніж лікарі та друзі», – Дмитро Чорний у SMART-інтерв’ю УФА

«Ми потрібні нашим клієнтам, часто більше, ніж лікарі та друзі», – Дмитро Чорний у SMART-інтерв’ю УФА

Дмитро Чорний,  засновник міжнародної франчайзингової мережі фітнес-клубів MalibuFIT.club та школи тренерів Fitschool.pro ділиться своїми роздумами про фітнес-індустрію в часі карантину та її вплив на розвиток фітнес-бізнесу у SMART-інтерв’ю*

Дмитре, як Вас та Вашу команду застала пандемія та карантин?

Як не соромно,  але ми були морально не дуже готові, але наші тренери виявились дуже професійними, навіть в онлайні, і кращі з них досить швидко перейшли працювати в такий режим. Фінансово клубу це не дуже допомогло, але ми підтримали зв‘язок із клієнтом і тренери залишися із заробітком, деякі навіть з кращим, ніж до карантину. Тому як всі кажуть- для когось «криза – це можливості». Тут ця фраза спрацювала на всі сто відсотків.

Що би Ви зробили заздалегідь, якби знали про наближення пандемії?

Минулий рік ми, як третя за розміром мережа в Україні, зазнали декілька рейдерських атак, і це змусило нас бути готовими до будь-яких сценаріїв, бути обережними у витратах та досить маневреними. Ми і до цього кожні 3-6 місяців відчутно коригували стратегії та змінювали структуру керування, тому карантин став для усієї команди, як «чергове шкільне навчання з пожежної тривоги» – швидко зібратися, вийти з приміщення і чекати на команду.

Чим Ви з командою займаєтесь на карантині?

Готуємось на відкриття,  складаємо чек-листи для роботи у нових умовах.

Також, ми організовуємо онлайн-тренування (платні і безкоштовні), записали та продаємо навчальний курс для тренерів про те, як швидко та без помилок вийти в онлайн та заробляти в такому форматі, створили перший подкаст-канал про фітнес-бізнес «Smart Coach» та записуємо інтерв‘ю для нього (вже встигли записати більше десяти випусків).

Окрім того, проводимо вебінари та навіть в таких умовах підписали угоди на три нові франшизи!

Разом з командою готуємо нові програми та послуги для клієнтів, що можуть бути корисними в нових умовах: консультації спортивних лікарів, психологів, медитації тощо.

Загалом, шукаємо нові напрямки для заробітку у фітнес-клубах, залучаємо нових партнерів та розширюємо перелік наших постачальників для того, щоб наші клуби отримували додаткові канали прибутку.

Яким Ви бачите майбутнє після завершення карантину?

Вважаю, що найближчі півроку будуть найскладнішими для всіх бізнесів, і фітнес не стане винятком, але потім ми всі отримаємо дуже великий зріст економіки і фітнес-індустрія також буде на підйомі.

Особисто я в це вірю та бажаю всім вірити, зберігати спокій та навчитися медитації – це дуже допомагає в складні часи і не тільки, – медитація може змінити ваше життя та бізнес! Тримаймось, бо ми потрібні нашим клієнтам, часто більше, ніж лікарі та друзі!

Довідка: SMART-інтерв’ю – це проект Української Фітнес Асоціації з інформаційної підтримки індустрії; думки бізнес лідерів про те, як кожен долає наслідки пандемії та карантину.

Джерело: Українська Фітнес Асоціація