"Ми робимо людей сильнішими та здоровішими, а значить робимо світ кращим!", - Світлана Потапова у SMART-інтерв'ю УФА.

"Ми робимо людей сильнішими та здоровішими, а значить робимо світ кращим!", - Світлана Потапова у SMART-інтерв'ю УФА.

 

Світлана Потапова – засновник та директор Фитнес-клуб UltraGym (Києво-Святошинскький район, ЖК "Чайка")

Світлано, як Вас та Вашу команду застала пандемія та карантин?

Оскільки ми уважно спостерігали за епідеміологічною ситуацією у світі та заходами, які застосовували інші країни, введення карантину в Україні не стало для нас несподіванкою. Після зупинення освітнього процесу в школах, зовсім нескладно було прогнозувати подальші кроки Уряду, тому наші очікування щодо закриття фітнес-клубів справдились майже день у день. За декілька днів до закриття, в клубі проводилось корпоративне навчання для тренерського складу, що було заплановане заздалегідь. Були думки відмінити його з метою економії витрат клубу. Але я наполягла на тому, щоб навчання таки відбулось, оскільки вважала важливим на той час не транслювати всередину команди негативний меседж. Люди і так були збентежені тим, що відбувається в країні, та перспективою призупинення роботи, тому основною задачею клубу було підтримати емоційний стан колективу та продемонструвати своє відношення до даної ситуації, як до тимчасової.

Що би Ви зробили заздалегідь, якби знали про наближення пандемії?

Враховуючи свій більш ніж 15-ти річний досвід роботи у банківській системі в сфері управління ризиками, я не могла собі дозволити не тримати певну «фінансову подушку» для покриття непередбачуваних витрат у разі необхідності. Тому, на момент закриття на карантин, клуб мав запас на покриття мінімально необхідних витрат на декілька місяців. Звичайно хотілося б, щоб цей запас був трохи більшим, але, оскільки наш клуб достатньо молодий та встиг пропрацювати всього трохи більше, ніж півроку, накопичити більше коштів нам би все одно не вдалось. Але, є речі, які можна було б зробити краще. Перш за все, це мій власний емоційний стан після закриття. Як би я не намагалась триматись, перші півтора-два тижні були дуже важкими. Я максимально завантажила себе онлайн-навчанням, але мозок все одно знаходився в стані прострації. По друге, це емоційний стан членів команди. Обов’язково в колективах необхідно проводити навчання та психологічні тренінги на тему «як протидіяти стресу». Кожному з нас необхідно формувати навики подолання стресу та саморегуляції. І третє, але не менш важливе, – це диверсифікація джерел доходу. Оскільки при розробці концепту клубу велика увага була приділена додатковим послугам, вже з 11 травня ми змогли відновити роботу beauty-напрямку. Я вважаю, що слід приділити ще більшу увагу супутнім продуктам та послугам і максимально їх розвивати.

Чим Ви з командою займаєтесь на карантині?

Команда UltraGym – це надзвичайно талановиті та різнобічні люди, які можуть і готові працювати в будь-якій складній ситуації. Вони з радістю підтримали всі мої ініціативи та запропонували свої, щоб утримати лояльність клієнтів та залучити їх до тренувального процесу під час карантину. Тричі на тиждень ми проводимо безкоштовні прямі ефіри з різноманітних тренувань у домашніх умовах, запустили двотижневий марафон, впродовж якого учасники під наглядом тренера можуть якісно та безпечно для здоров’я скинути зайву вагу та сформувати корисні звички правильного харчування. Майже весь колектив бере активну участь у створенні контенту для соціальних мереж та телеграм каналу, починаючи від відео з комплексами домашніх тренувань на певні групи м’язів, та закінчуючи рецептами здорового харчування. Деяким тренерам вдалось налагодити персональні тренування зі своїми клієнтами через Zoom. І звичайно, всі бажаючі приділяють час навчанню та розвитку професійних навиків та компетенцій.

Яким Ви бачите майбутнє після завершення карантину?

Я прибічник позитивного мислення і завжди намагаюсь в будь-якій ситуації бачити плюси. Для мене карантин підтвердив, що колектив UltraGym – це Команда. Команда однодумців, команда професіоналів, команда ініціативних молодих людей, які захоплені своєю справою. Також карантин показав чіткий вектор для розвитку – це якісні онлайн-продукти та розширення, а ще – вдосконалення додаткових послуг. Але, на мою суб’єктивну думку, основна цільова аудиторія нашого клубу таки повернеться в офлайн, оскільки для більшості людей важливе живе спілкування та приналежність до певного кола.

Місія фітнес-клубів – продовжувати розвивати тренд здорового способу життя, доносити людям культуру правильного харчування та зміцнення організму за допомогою фізичних навантажень, особливо в умовах епідеміологічної загрози.

P.S. «…Скоріше за все навчаєшся в трьох випадках: до 7 років, на тренінгах, та коли життя загнало тебе в кут…» (Стівен Кові). Бажаю всім взяти найкращі уроки з нестандартної та небаченої раніше ситуації, в якій ми всі опинились, та твердо йти далі до успіху та процвітання! Ми робимо людей сильнішими та здоровішими, а значить робимо світ кращим!

Довідка: SMART-інтерв’ю – це проект Української Фітнес Асоціації з інформаційної підтримки індустрії; думки бізнес лідерів про те, як кожен долає наслідки пандемії та карантину.

Джерело: Українська Фітнес Асоціація